Over Mediaheads

< terug Home » Over Mediaheads

Wij zijn Mediaheads

Ontstaan vanuit een groep ‘knappe koppen’ op het gebied van multimedia. Samen werken, samen sparren, samen ontwikkelen. Sommigen haakten af, anderen gingen door en ons netwerk groeide met nog meer experts uit alle hoeken en gaten van ons vak.

Anno 2019 creëren de superhelden van Mediaheads tools, apps en software. Dingen die het leven leuk maken.

Dingen die van iets leren, pure fun maken.

Dingen die je werk stukken uitdagender maken.

Eigenlijk… sstttt…. maken we overal een spelletje van!

Chamin Hardeman

Business Unit Manager

Gerben Suurmeijer

Developer & designer
Mediaheads Rose

Rose Meivogel

Developer

Steffan Venema

Developer

Frank Roeper

Developer

Onze strategie

Zo snel mogelijk actie, daar zijn we dol op. Maar dan kijken we eerst kritisch met jullie mee naar het idee. Om vervolgens zo snel mogelijk een prototype maken dat in grote lijnen doet wat je bedacht had. Zodat je kunt testen of het echt zo goed is – en blijft – als we vooraf bedacht hadden. Bekijken, proberen, optimaliseren en GO!

Waarom serious games?

70% meer behoud van kennis

Zeer schaalbaar

Spelenderwijs leren met software én hardware

Kosteloos ontdekken hoe je serious games succesvol inzet voor jouw organisatie?

Enkele cases

BD Kiestra

BD Kiestra

Het ontwikkelvraagstuk was om een serious game te ontwikkelen ten bedoeld om de werking van een nieuw ontwikkeld softwareprogramma te promoten op een medisch congres. De game zou worden computer met touchscreen die was verpakt in een arcadekast.

Lees meer
Rolf Connect

Rolf Connect

De laatste jaren is het aanbod van digitaal lesmateriaal enorm toegenomen. Sterker nog, kinderen van de basisschool weten niet beter, het gebruik van het digitaal leermiddel zoals een digibord, tablet of computer is normaal. Daarom is digitale geletterdheid belangrijk.

Lees meer
Robin’s Wereld

Robin’s Wereld

Soms gaat het in het onderwijs niet alleen om het leren zelf, maar ook om het bewijs dat die leerbaarheid er ís.. in dit geval in het speciaal onderwijs. Daarom ontwikkelden we Robin’s Wereld, in opdracht van ’s Heeren Loo en met financiering van Afas Software.

Lees meer